Maksaminen

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut..

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Mobiilimaksutavat

OPn Pivo Maksunappi

Pivo Maksunappi on Pivo-sovelluksessa toimiva palvelu, jolla maksaja voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun Pivo-sovelluksessa.

OP Ryhmän maksaja hyväksyy Pivo Maksunapilla tilisiirron pankkitililtään maksunvälittäjän tai verkkokauppiaan tilille. Maksu toteutetaan pankkitiliin liittyvien Maksujenvälityksen yleisten ehtojen mukaisesti.

Muu pankin maksaja hyväksyy korttiehtojen mukaisen korttimaksun verkkokauppiaalle tai maksunvälittäjälle Sähköisellä maksulomakkeella. Lomake sisältää etämaksun edellyttämät kortin maksutiedot. Maksuun sovelletaan kortin myöntäjän ja kortinhaltijan välisiä korttiehtoja.

Maksaja ei voi enää peruuttaa tai muuttaa maksua sen jälkeen, kun se on hyväksytty.

Tarkemmat löytyvät Pivon sivuilta, pivolompakko.fi/ehdot.html

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla, mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla, masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

GSM-maksaminen

Ainapay

Ainapay-maksamista käyttävältä asiakkaalta tuotteen summa peritään puhelinlaskussa, ja puhelinoperaattori tai muu palveluntarjoaja tilittää maksun verkkokauppiaan Checkout-tilille. Maksaminen tapahtuu soittamalla tiettyyn maksunumeroon.

Asiakas voi ostaa yhdellä ostotapahtumalla korkeintaan 43,62 euron suuruisella summalla. Puhelinlaskulla asiakkaan maksutapahtumaan lisätään operaattorin kustannukset. Enimmillään asiakas voi ostaa kuukauden aikana korkeintaan n. 100 euron edestä. Ostoksia voi tehdä maksimissaan kaksi kappaletta päivässä. Palvelun tarjoaa Ainapay Oy.

Ennakkotilisiirto

Ennakkotilisiirtoa käyttävä asiakas saa itselleen tulostettavaksi tilisiirtolomakkeen, jonka hän voi käydä maksamassa perinteiseen tapaan vaikkapa pankissa. Ennakkotilisiirtoa käytettäessä maksu näkyy kauppiaan järjestelmässä keskeneräisenä, kunnes asiakas on maksanut tilisiirtolomakkeen tietojen mukaisesti.

Euroloan

Kun maksat ostoksesi Euroloanin laskulla tai osamaksulla, saat joustavasti maksuaikaa. Molemmat ovat kotimaisia, turvallisia ja helppoja maksutapoja. Valitse vain kassalla Euroloan-lasku tai -osamaksu – miten sinulle parhaiten sopii.

Euroloan Lasku

  • 14 päivää korotonta maksuaikaa, laskutuslisä ainoastaan 3,95 €
  • Voit helposti muuttaa laskun osamaksuksi

Euroloan Osamaksu

  • Valitse sinulle sopiva maksuaika (3 kk, 6 kk, 12 kk, 24 kk)
  • Voit milloin tahansa maksaa koko summan kerralla

Arvoltaan 1 500 € ostoksen todellinen vuosikorko on 27,9 % maksuajan ollessa 12 kk. Kokonaishinnaksi tulee 1738,40 €. (sis. korko 6 %, laskutuslisä 3,95 €/kk, avausmaksu alk. 3 €).

Euroloan Consumer Finance Oyj (Y-tunnus: 2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys. Rahoituspalvelullemme on myönnetty Avainlippu takeeksi kotimaisesta laadusta. Euroloan-laskun tai -osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2 000 euron ostoksille.

Lue lisää Euroloan-maksutavoista: euroloan.fi/luotot/laskujaosamaksu

 

 

LUOTONANTAJA
Euroloan Consumer Finance Oyj
www.euroloan.fi

asiakaspalvelu@euroloan.fi
puh. 010 2171 011 ma–su 24 h/vrk, 0,08 €/puhelu + 0,17 €/min

Everyday

Everyday – joustavasti kerralla tai kk-erissä

Ostaessasi Everyday:llä saat käyttöösi vähintään 300€:n jatkuvan luoton verkko-ostosten tekemiseen. Sopimus on voimassa toistaiseksi. Voit maksaa halutessasi ostoksen laskulla kerralla, jolloin saat keskimäärin 45 vuorokautta maksuaikaa ostoksellesi tai voit maksaa kätevästi luotolla kuukausierissä.

Maksutavat:

  1. Kertasuorituksena

– Ei lisäkuluja, mikäli ostos maksetaan kokonaisuudessaan eräpäivään mennessä,
todellinen vuosikorko tällöin on 0 %.

– Eräpäivä seuraavan kuukauden lopussa.

  1. Kuukausierissä

– Minimilyhennys 1/5 laskun loppusummasta, kuitenkin vähintään 20€.

– Eräpäivän jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan kuukausikorkoa 5 %.

– Tyypillisen 500€:n luottosumman todellinen vuosikorko on 48,52 %.

Everyday:llä voi maksaa täysi-ikäinen hyvin raha-asiansa hoitava Suomen kansalainen.
Sopimuksen allekirjoitus tapahtuu omilla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla.
Everyday tarkistaa maksajan henkilöluottotiedot Suomen Asiakastieto Oy:stä sekä henkilötiedot väestötietojärjestelmästä.

18–20-vuotiaat uudet asiakkaat voivat ostaa enintään 300 €:lla ja yli 21-vuotiaille uusille asiakkaille rahoitusta myönnetään enintään 1000 €. Asiakkuuden kehittyessä yli 21-vuotiaat voivat hakea rahoitusta enintään 2000 € ostoksiin.

Lisätietoja: everyday.fi/verkkomaksu

Jousto

Jousto on kotimainen palvelu, jolla asiakas rahoittaa nettiostoksensa nopeasti ja turvallisesti. Jousto palvelu on tarkoitettu 20–75-vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustoa voi saada 20-5000 euron ostoksiin. Laskun asiakas saa halutessaan myös sähköpostiin. Hakiessaan Joustoa asiakas tunnistautuu ensin millä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täyttää lomakkeelle tietonsa. Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä hän saa heti. Tämän jälkeen asiakas palautuu verkkokauppaan takaisin ja tilaus on käsitelty.

Kun asiakas maksaa Joustolla ja valitsee maksutavaksi Jousto Laskun, hän saa maksuaikaa 14 vuorokautta. Ainoa kulu on laskutuspalkkio 4,90 €/lasku. Kertaostos Jousto Laskulla on maksimissaan 1000 €.

Asiakas voi maksaa myös erissä Jousto Osamaksulla 1–24 kuukauden takaisinmaksuajalla. Laskutuspalkkio on 4,90 €/lasku ja kuukausittainen nimelliskorko 2,42 %. Kertaostos Jousto Osamaksulla on maksimissaan 5000 €.

Lue lisää Joustosta: jousto.com.

Collector Lasku ja Osamaksu

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collector Bank AB:n kanssa.

Kun asiakas valitsee maksutavaksi lasku- ja osamaksuvaihtoehdon, hän saa automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen päivään asti. Asiakas voi maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin eriin solmimalla Collector Bankin kanssa tililuottoa koskevan sopimuksen. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä, joten asiakkaalla voi olla jopa 60 päivää aikaa maksaa laskunsa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.

Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 5000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 36 kk. Nimellinen vuosikorko on 26,4 %.

Laskun saadessaan asiakas voi valita osamaksun maksamalla kuukauden vähimmäissumman, joka ilmenee hänen laskustaan, sekä lähettämällä Collector Bankille allekirjoitetun tililuottosopimuksen laskun eräpäivään mennessä. Luottosopimuksen voi lähettää joko kirjepostina (Box 11 914, 404 39 Göteborg, Ruotsi) tai skannattuna sähköpostitse (contactcenter@collectorbank.fi). Luottosopimus sekä yleiset ehdot ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (SECCI) ovat saatavilla Collector Bankin Omat Sivut -portaalissa (oma.collector.fi).

Laskulla tai osamaksulla maksavan asiakkaan tulee olla vähintään 20-vuotias ja teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä korkoa 2,2 % kuukaudessa viivästyneeltä ajalta.

Lisätietoja: collector.fi

SveaWebPay Lasku ja Osamaksu

SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Kun asiakas valitsee vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” luottotiedot tarkistetaan henkilötunnusta vastaan. Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä. Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Asiakkaalla on mahdollisuus muuttaa lasku tililuotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löytyy tililuoton tarkemmat luottoehdot. Tililuottoasiakkaana voi tehdä ostoksia tiliin Svean sopimusasiakkailta. Asiakas voi tehdä lisäostoksia aina, kun hänellä on luottorajaa jäljellä ja hän on maksanut ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

Tililuoton voi maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Mikäli asiakas haluaa hyödyntää tiliään sopimusaikana myös muihin ostoksiin ja luoton maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, tulee asiakkaan nostaa kuukausittaista lyhennyserää. Vastaavasti, mikäli maksuaikaa halutaan pidentää, voidaan pienentää kuukausittaista lyhennyserää.

SveaWebpay tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun asiakas hyväksyy luotonmyöntökriteerit ja täyttää henkilötunnuksensa kassalla. Hän saa kotiinsa osamaksusopimuksen (2 kappaletta) joista tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla asiakas saa myös osamaksun tarkemmat ehdot, jotka hän allekirjoituksellaan hyväksyy.

Luottoajan asiakas voi valita itselleen parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että asiakas maksaa vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voidaan maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Mikäli maksut jäävät maksamatta, eikä Svea ole saanut yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saa asiakaspalvelustamme. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saa kuluttajaviraston sivuilta kuluttajavirasto.fi tai tililuottosopimuksestamme, jonka löydätte sveawebpay.fi. Svea noudattaa myös henkilötietosuojalakia. Luottoon liittyen voi aina ottaa yhteyttä Svean asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai asiakasinfo@svea.fi

Yhteystiedot:
Svea WebPay/ Svea Ekonomi Ab, filial i Finland Atomitie 2 C
00370 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092
Sähköposti: webpay@svea.fi www.sveawebpay.fi

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot


TOIMITUSEHDOT

Voimassa 13.9.2017 alkaen

Yleistä tietoa tilaamisesta

Verkkokaupan tuotteita myy Jujuna, y-tunnus 2743558-1. Tilaajan tulee olla 18 vuotta täyttänyt. Toimitamme tilauksia Suomeen sekä EU:n alueelle. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hinta- ja toimituskulujen muutoksiin. Tilaus- ja toimitusehdot koskevat Suomeen ja EU:n alueelle lähetettäviä tilauksia.


TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.


TILAUSTEN YHDISTÄMINEN

Jos tilaustasi ei ole vielä toimitettu, voit yhdistää aikaisempaan tilaukseesi uuden tilauksen.

Valitse toimitustavaksi LISÄTILAUS ja kirjoita lisätietokohtaan edellisen tilauksen tilausnumero. Tilauksesi toimitetaan samoilla toimituskuluilla.

Kahteen kertaan maksettuja postikuluja emme hyvitä jälkikäteen!


MAKSAMINEN

Tilaus maksetaan Checkout Finlandin kautta.

https://checkout.fi/henkiloasiakkaille/

Käytössäsi on yleisimmät verkkopankkimaksut, pankki- ja luottokortit, Collector lasku ja osamaksu, Everyday osamaksu, Neocard sekä mobiilimaksaminen.

Jujuna ei missään vaiheessa tarvitse muita tietoja kuin osoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostin asiakkaalta.

Tilatessasi ennakkolaskulla, lasku toimitetaan tilausvahvistuksen yhteydessä sähköpostiisi. Maksun kirjauduttua tilille, paketti toimitetaan postin kuljetettavaksi. Mikäli et saa laskua, otathan yhteyttä meihin.

Lue lisää maksutavoista kohdasta maksaminen.


TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Tarkista myös roskaposti kansio.


TOIMITUSTAVAT SEKÄ TOIMITUSKULUT

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavan valintasivulla. Valittuasi maksu- ja toimitustavan toimitamme tilaukset postitse kirjeenä tai pakettina riippuen tilausmäärästä. Toimitusvaihtoehtoja ovat pienlähetys, minipaketti, postipaketti tai smart paketti.

Pienlähetys 2,50 €

Tilaus toimitetaan postilaatikkoon.

Kirje 3,50 €

Tilaus toimitetaan postilaatikkoon.

Minipaketti 5,50 €

Toimitetaan postilaatikkoon (ei seurantakoodia).

Postipaketti ja Smart post 7,50 €

Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi toimipisteeseen. Voit seurata lähetystäsi lähetystunnuksella.


Toimituskulut määräytyvät painon mukaan automaattisesti.

Tuotteet, jotka mahtuvat kirjeenä, toimitetaan kirjeenä.

Mikäli tilauksesi on yli 80,00 €, toimitetaan tilaus postikuluitta.

Nouto on mahdollista Tampereen Atalasta tai työhuoneelta Tampere-talon vierestä. Noudosta sovittava erikseen.

Toimitamme tilauksia myös Eurooppaan ja muualle maailmaan.

Toimituskulut määräytyvät painon mukaan: alle 500g 5,00 €, 501-2000 g 10,00€ ja 2001-5000 g 15,00€.


KÄSITTELY- JA TOIMITUSAIKA

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-2 arkipäivää (ma-pe). Tilaustöillä toimitusaika 5-15 arkipäivää. Tilaukset käsitellään 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanotosta. Kun tilaus on käsitelty, siirtyy paketti postin kuljetettavaksi. Käsittelyaikojen lisäksi tulee postin kuljetusaika. Normaalisti se on 1-5 arkipäivää. Emme vastaa Postin kuljettamasta ajasta.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista
toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.


PERUUTUSOIKEUS JA PALAUTUSEHDOT

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Poikkeuksena ladattavat tuotteet, joilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. 

Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi,
osoitteesi, tilauspäivä ja tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen info@jujuna.fi. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Mikäli tuote on virheellinen, Jujuna maksaa toimituskulut. Mikäli tuotetta on
käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

KAAVOJEN KAUPALLINEN KÄYTTÖ

Kaavojen kaupallinen käyttö ilman myyntilisenssiä on kielletty. Ilman lisenssiä valmistamisesta seuraa sakko (150 €).


PDF-KAAVAT

Valikoimasta löytyy PDF-kaavoja. PDF-kaavat toimitetaan toimituskuluitta valitsemaasi sähköpostiin.

PDF-kaavoja ja fyysisiä tuotteita ei voi tilata samaan tilaukseen. 

Kaava toimitetaan heti maksun jälkeen. Kaavat voit ladata tilaus- tai toimitusvahvistuksesta klikkaamalla tuotteen nimeä.

Ladattavilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta!

LUNASTAMATON PAKETTI

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 15 € maksun.


ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen.